Kun teet jotain uutta 12 kertaa, tekemisestä alkaa tulla tapa. -Mitä siis haluat tehdä?

isla9.jpg

Minä uskon siihen, että asiat aina järjestyvät jollain tapaa. Aina ne eivät mene niin kuin minä tahdon, mutta aina voin ottaa sen asenteen, että jotain vielä parempaa on tulossa!

DSC_0229.jpg

Pysähdyn, hengitän ja näen koko sen mahdollisuuksien kirjon, joka minullakin on edessäni! Jos olen niin kiireinen, etten ehdi koskaan pysähtyä, en tavoita arjessani muutoksen hellää syleilyä.

isla16.jpg

Otan vastaan elämän virran, en kamppaile sitä vastaan. Annan kaikenlaisten ajatusten tulla, mutta annan niiden myös mennä. Tiedän, että tänään minulle ei ole mikään mahdotonta.

isla18.jpg

Elämäni on täynnä valintoja. Tänään hiljennyn valintojen äärellä ja pysähdyn kuuntelemaan itseäni. Tuoko tämä valintani onnellisuutta ja iloa minulle, entä muille? Oivallan, että moni asia on pienestä kiinni. Hyvä arki rakentuu pienistä ratkaisuista.

                                                                                                  Kirjasta Jenny B-H - Sisäinen timantti

 

Pieniä, onnellisia hetkiä viikonloppuusi!

...Ja ihania köllöttelyhetkiä juhannustunnelmien äärelle!